Elektronik Sigara Bilgi paylaşım forumuna hoşgeldiniz.

Bu foruma üye olarak Sigarayı bırakmak için ilk adımı atmış olacaksınız..Sağlık yönünden Normal Sigaraya oranla neredeyse hiç zararı olmayan bu ürünün nereden ve nasıl temin edileceği konusunda üyelerimize danışabilir,paylaşımlardan yararlanabilirsiniz..

Kayıt Ol
  1. Tum uyelerimizin dikkatine. Site adresi :http://www.esfvape.com/

Alınması gereken nikotin miktari

'Bir Bilene Sor' forumunda hepar42 tarafından 19 Ekim 2020 tarihinde açılan konu

Bu konuya değerlendirme yap:
/5,
  1. hepar42

    hepar42
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    19 Mayıs 2017
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Konya
    Ratings:
    +1 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Yok
    Selamlar arkadaşlar 15 senedir günde bir paket sigara icen birisi idim bugun justfrog minifit cihazımi aldım 20 mglik salt likitlerle beraber
    Cihazi aldiktan sonra Bir kere dolum yaptim o ilk dolumu 1 saatte filan ictim sonra bir dolum daha yaptim onuda içtim
    Birazdan bir dolum daha yapıcam cihazın 1.5 ml aldigi yaziyor yani ben 20mg x 3 ml toplam 60 mg nikotin mi almis oldum bu nikotin miktarı maximum kac mg olursa zararli olur bi arkadaşım nikotin zehirlenmesi filan yasarsin dedi ondan soruyorum
     
    • Komik Komik x 1
  2. Anton

    Anton
    Expand Collapse
    Mareşal
    ESF Profesör ESF Tecrübeli

    Katılım:
    6 Mayıs 2017
    Mesaj:
    628
    Alınan Beğeniler:
    2,585
    Şehir:
    Hammersmith
    Ratings:
    +8,524 / 43
    Normalde ateşli sigaradan e-sigaraya geçişin ilk dönemleri (1-2 hafta) bu kadar yoğun tüketim görülmez. Ama bu durum görece yüksek oranlı freebase nikotin (salt olmayan diyelim) ile gerçekleşir.

    Salt likitin alamet-i farikalarından birisi, freebase nikotine oranla çok yüksek nikotin miktarını freebase nikotinde söz konusu olan boğaz tahrişi, ağızda acı tat, vb durumlar ortaya çıkmadan vücuda alabilmektir. Yani siz şu an aslında iyi düzeyde bir nikotin miktarını vücudunuza "hiç farkında olmadan" alıyorsunuz. Evet bu tehlikeli olabilecek bir durumdur.

    Ancak (bu konuda farklı görüşler olsa da) ateşli sigara tiryakiliği sadece nikotin ile bastırılabilecek bir şey değildir bana sorarsanız. Bunu ben beyhude bir çaba olarak görmekteyim. Kişi ilk etapta ateşli sigaradan aşina olduğu o acılığı, o boğaz tahrişini arar ve bu noktada freebase nikotinli likitler benim kanaatime göre daha çok işe yarar.

    Bunu şu şekilde anlatabilirim; şayet siz içtiğiniz şeyde acılık, tahriş, vurum, vb hissiyatlar elde etmiş olsaydınız bu denli likit tüketmenize belki de gerek kalmazdı.

    Velhasıl; daha sağlıklı bir süreç geçirmek için ya en az 12 mg/ml freebase nikotin içeren bir likit alabilir, ilk günlerinizi onunla geçirebilirsiniz ya da kendinize hakim olmaya çalışarak günde 1 bilemediniz 2 tankı geçmemeye çalışırsınız mevcut likitinizle.

    Üçüncü bir seçenek olarak daha yüksek salt nikotin oranına sahip bir likit alabilmeniz de mümkün. Ama hissiyat pek değişmeyecektir.

    Zehirlenme noktasına gelince... Nikotin zehirlenmesi yaşanması mümkün elbet ama bunun bir öncesi oluyor genellikle. Standart zehirlenme semptomları yaşamaya başlıyorsunuz yani. Soğuk terleme, mide bulantısı, baş dönmesi, kalp çarpıntısı, vb şekilde. Ama ateşli sigaraya alışkın olan bünyelerin genelde nikotin alım hacimleri baya bir fazla oluyor. O yüzden şu an siz bu değeri tolere edebiliyorsunuz gibi (mesela ben şu edemem ve yığılırım muhtemelen). Ama sınırınızı da zorlamayın derim.
     
    • Faydalı Faydalı x 6
    • Katılıyorum Katılıyorum x 1
  3. hepar42

    hepar42
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    19 Mayıs 2017
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Konya
    Ratings:
    +1 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Yok
    Smokhubterden aldim likitleri
    20 mg salt
    15 mg ntl içim
    Aksam eve gecince mtl likitleri kullansam bogaz vurumu filan artarmi yani mtl icim salt icimden daha cok mu sigara hisaiyati veriyor
    Birde günlük 100 mg nikotin alimi zararli olurmu acaba

    Ayrica tşk ederim yanitin için saol
     
  4. ynusemre

    ynusemre
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    24 Kasım 2014
    Mesaj:
    19
    Alınan Beğeniler:
    80
    Şehir:
    konya
    Ratings:
    +132 / 2
    O 20mg likitleri direk dikseniz yine kesmez hocam boşuna ugraşmayın, 15 mg olan normal likitleri kullanın şimdilik. Yerli üretim likiterden 50 mg bile alsanız yine kesmeyecektir. İlk etapta halo tribeca salt tavsiye ederim 35 yada 50mg,sigaradan uzaklaştırır.Dilerseniz o süreçte daha ekonomik olan evyap olayini araştirırsınız, 15 18 mg normal likit ile devam edersiniz.
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  5. minerva

    minerva
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    23 Mayıs 2017
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    İzmir
    Ratings:
    +63 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    nord 2 minifit
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    01.09.2020
    kardeşimle ben 1,5 ay önce minifit ve smokehunter 36 mg salt ile başladık.günde 1 ml kullanarak bıraktık.3 yıl kadar önce normal nikotin ile başaramamıştık bırakmayı.ben günde 15 kardeşim 1 paket içiyordu.salt 36 ile 1 hafta sonra ben de baş ağrısı yaptı fazla geldiğini düşünerek 20 mg olanına geçtim.günde 1 ml olarak devam ediyorum.kardeşim için 36 olan hala yeterli onunla devam ediyor.20 mg denedi ama ml olarak tüketimi artınca 36 da kalmaya karar verdi.

    sürekli içme ihtiyacı hissediyorsan 20 mg yetmiyor demek.ancak salt nikotinde dikkat etmen gereken farkında olmadan bağımlılığını artırabilirsin yakma hissetmediğin için.

    edit ek:sigaradaki vurumu acılığı arıyorsan normal nikotin 15-18 daha uygun olacaktır.yok iki üç kez buharlayayım sigara isteğim gitsin bir süre içmeyeyim diyorsan salt daha uygun.(bizim durum ikincisi)salt da vurum acı tat yok
     
    #5 minerva, 20 Ekim 2020
    Son düzenleme: 20 Ekim 2020
  6. hepar42

    hepar42
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    19 Mayıs 2017
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Konya
    Ratings:
    +1 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Yok
    Günde 1 kartus mu iciyorsun hocam sen iyiymis seninki beni pek kesmiyor gibi insallah atesliye donmem
     
  7. hepar42

    hepar42
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    19 Mayıs 2017
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Konya
    Ratings:
    +1 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Yok
    Valla olmazsa evyap olayina girecegim yabancı likitler cok pahali bu smokta beni pek kesmiyor nikotini gercek degil gibi sanki az gibi nikotini
     
  8. minerva

    minerva
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    23 Mayıs 2017
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    İzmir
    Ratings:
    +63 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    nord 2 minifit
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    01.09.2020
    benim için bir kartuş 20 mg kardeşimin bağımlılığı benden yüksek (günde 1 paket bazen daha fazla sigara içiyordu) 36 mg bir kartuş onu anca kesiyor.

    ilk bir hafta zor sonra alışıyorsun sigara denen şey şu an uzaylı gibi görünüyor gözüme tanımlanamayan cisim.bir hafta sonra içtiğin miktarını azaltırsın yavaş yavaş.1,5 ay sonra seninde 1 kartuş olur
     
    #8 minerva, 20 Ekim 2020
    Son düzenleme: 20 Ekim 2020
  9. minerva

    minerva
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    23 Mayıs 2017
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    İzmir
    Ratings:
    +63 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    nord 2 minifit
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    01.09.2020
    36 olanı dene.ben şu an bir nefes almaya kalksam nefesimi kesiyor.yüksek geliyor bana.evyap olarak da kendi salt likitini yapabilirsin.ille acı tat diyorsan normal nikotin.
     
  10. hepar42

    hepar42
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    19 Mayıs 2017
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Konya
    Ratings:
    +1 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Yok
    Keske 36 lik verseymisim siparis 36 mg yüksek olur diye 2 tane 20 mgliksalt 20 tane 15 mg lik mtl almıştım neyse bende gunde 3 kartuş icerim sonra yavas yavas azaltirim
     
  11. hepar42

    hepar42
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    19 Mayıs 2017
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Konya
    Ratings:
    +1 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Yok
    Benim normal mtl likitlerim aci tati filan verirmi bogaza vurum filan olurmu hocam
     
  12. minerva

    minerva
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    23 Mayıs 2017
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    İzmir
    Ratings:
    +63 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    nord 2 minifit
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    01.09.2020
    36 salt chem b tuzuyla birlikte nikotin toplam değeri.
    chem b 36 demek 20 mg nikotin demek
    chem b 20 demek 11 civarı nikotin demek
     
    • Faydalı Faydalı x 1
  13. minerva

    minerva
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    23 Mayıs 2017
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    İzmir
    Ratings:
    +63 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    nord 2 minifit
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    01.09.2020
    15 mg normal nikotinli olanları dene acı tat ve boğaz vurum daha iyi olur.

    amaç sigarayı bırakmak zaten zamanla azaltırsın likit miktarını.
     
    #13 minerva, 20 Ekim 2020
    Son düzenleme: 20 Ekim 2020
    • Faydalı Faydalı x 1
  14. hepar42

    hepar42
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    19 Mayıs 2017
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Konya
    Ratings:
    +1 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Yok
    Eve gecince deneyeyim
     
  15. GrandMaster

    GrandMaster
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    22 Nisan 2019
    Mesaj:
    40
    Alınan Beğeniler:
    247
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +662 / 3
    kendimden örnek vereyim, vücudum güne yayarak içtiğimde 2 - 2,5 ml 50 mg hard salt likiti kaldırıyor. bu demek oluyor ki 100-125 mg nikotin. (tabii ki bunun hepsini absorbe etmiyor vücut)
    siz önceden günde 1 paket sigara içtiğinizi ve şu an 20 mg salt likit kullandığınızı söylemişsiniz, minifit 1,5 ml kapasite alıyor. Doktor değilim, vücut verilerinizi de bilmiyorum size zarar vermek istemem lakin minifit ve 20 mg salt ile günde 4 tanka kadar bir aksilik olacağını sanmıyorum tabii ki bu 4 tank güne yayarak, yüklenmeden

    Fakat bu tüketim ile kartuş ömrü de kısalır, maliyetli de olur. Benim size 2 önerim olacak o sebeple;

    1- Salt likitte kesinlikle yerli tedarikçi veya evyaplara güvenim yok. Size önerim salt içiyorsanız premium tercih edin. Örneğin halo tribeca salt 36 mg içerisinde gerçekten 36 mg gerçek nikotin barındırmakta.
    Belki de sizin içtiğiniz 20 mg gerçek 20 mg değildir, belki de nikotin tuzu oranıdır 20 mg dedikleri. Eğer böyle ise sizin gerçek tükettiğiniz nikotin 6 mg'ye falan denk gelir ki salt olmasından kaynaklı yumuşacık likide döner o hele minifitte hiç kesmez.

    Lafın özü salt içecekseniz 36 mg ve üzeri kaliteli premium marka salt tercih edin derim. Marka olarak halo, fivepawns, france eliquid, nasty, naked markalarının içerikleri güzel ve nikotinleri tatmin edici

    2- ikinci önerim ise yüksek mg normal (freebase) likit tüketmeniz. En kolay, en ucuz ve hatta bana göre en güzel yolunu söyleyim
    Güvenilir bir kimya sitesine giriyorsunuz (tercihim ilkekimya)

    Nbase sipariş ediyorsunuz. İçeriği şöyle olabilir
    Chemnovatic VG / chemnovatic pg / chemnovatic nikotin veya
    carlo VG / BASF PG / chemnovatic nikotin
    likit oranı 60 VG / 40 PG olarak seçin. nikotin 15 mg seçin ya da 18 mg kendinize göre

    Aroma sipariş ediyorsunuz.
    Aroma kısmından flavor express (FE)'yi buluyoruz. oradan real cig, 555, french pipe gibi tütünlerden bir veya bir kaçını seçiyoruz.

    Ürünler geldi. 2 ml aromayı direk 100 ml nbase'e dökün iyice çalkalayın. Hemen bile içmeye başlayabilirsiniz, demlemeye de bırakabilirsiniz. Bu minifitte çok çok daha tatmin edici olacaktır diye düşünüyorum :ThumbsUp.:
     
    • Faydalı Faydalı x 3
    • Beğendim Beğendim x 1
  16. hepar42

    hepar42
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    19 Mayıs 2017
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Konya
    Ratings:
    +1 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    Yok
    Eyvallah hocam cok tşkler
    Daha dün basladim likitler biraz azalsin evyap olayina girecegim premium likitler pahali en iyisi evyao olayi gibi
     
  17. minerva

    minerva
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    23 Mayıs 2017
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    32
    Şehir:
    İzmir
    Ratings:
    +63 / 0
    Kullandiginiz Cihaz:
    nord 2 minifit
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    01.09.2020
    en iyisi evyap zaten bende ilk smokhunterla başladım şimdi evyap kullanıyorum.yine de smokehunter ilk bırakmamda yardımcı oldu.evyap demleme uzun sürüyor.
     
Bu konuya değerlendirme yap:
/5,

Bu Sayfayı Paylaş

XenForo add-ons by Waindigo™ ©2015 Waindigo Ltd.